SLAB ODZIV ZA UPIS U REGISTAR LIČNIH PODATAKA
Izvor: "Politika"
Od oko sto hiljada onih koji su obavezi da se u upišu prijavilo se tek nekoliko desetina, kaže poverenik Rodoljub Šabić
Gotovo da nema osobe kojoj se nije dogodilo da na kućnu adresu ili privatni broj telefona dobije obaveštenje da ih određena kompanija želi za klijenta, da bi trebalo da kupe neki proizvod ili učestvuju u promociji raznih proizvoda i ponuda. Pri tome ne radi se o flajerima koji se ubacuju u poštanske sandučiće ili nasumičnim pozivima, pošiljka je adresirana na ime i prezime a i pri pozivima poimence se traži vlasnik telefona.
Kompanije koje smo kontaktirali, a koje sprovode takozvani „direktni marketing” tvrde da su sve njihove aktivnosti u skladu za Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, da adrese i brojeve telefona pronalaze u zvaničnim bazama podataka kao što su „Bele strane” ili od samih klijenata uz njihovu saglasnost.